Unobrand | ul. Jagiellońska 88 | 02-678 Warszawa

Direct mail

W dobie masowego przesyłania informacji kanałami elektronicznymi obserwujemy wzrost znaczenia tradycyjnej, papierowej formy przekazu. Direct mail okazuje się bardziej skuteczny niż poczta elektroniczna, wiadomości SMS czy reklama internetowa.

Direct mail to rodzaj działań reklamowych adresowanych bezpośrednio do indywidualnego Klienta. Jako narzędzie marketingu bezpośredniego pozwala więc dotrzeć do konkretnych osób, które w rzeczywisty sposób mogą być zainteresowane Państwa ofertą. Adresowe przesyłki reklamowe mogą Państwo wysłać tradycyjną pocztą do stałych klientów lub członków programu lojalnościowego, jak również do osób wytypowanych na podstawie określonych kryteriów takich jak wiek czy miejsce zamieszkania.

100% uwagi dla Państwa firmy

W firmie UNOBRAND oferujemy kompleksowe wykonawstwo kampanii promocyjnej direct mail. Sporządzamy gotowe przesyłki, które zostaną dostarczone do skrzynek pocztowych potencjalnych odbiorców Państwa usług. Zajmujemy się drukiem ulotek, broszur, folderów, formularzy, ale również kopert i papieru firmowego. Dołożymy wszelkich starań, by Państwa kampania przyniosła możliwie jak najlepsze efekty. Nasi specjaliści zadbają, żeby przesłane przez Państwa materiały po wydruku – w formie, w której dotrą do swoich adresatów – wyglądały profesjonalnie i zachęcały tym samym do bliższego poznania Państwa oferty, jak i firmy bądź marki.

Jakie są zalety tego rozwiązania?

  • Klient nie zignoruje listu papierowego jak np. e-maila o treści promocyjnej.
  • Do przesyłki można dołączyć formularz zgłoszeniowy, gratisowy upominek lub zdrapkę - angażując Klienta w konkurs lub zabawę podnosimy skuteczność kampanii.
  • Personalizowanie materiałów promocyjnych pozwala zbudować pozytywne relacje z Klientem.
  • Reklama w przesyłce pocztowej angażuje uwagę odbiorcy w stu procentach i jest skuteczniej zapamiętywana, niż forma wirtualna.
  • Direct mail stanowi doskonałe uzupełnienie kampanii online. Wielu Klientów np. sklepów internetowych wciąż woli otrzymywać informacje o ofercie w formie papierowej.

Marketing bezpośredni w formie direct mailingu to doskonała alternatywa dla kampanii e-mailingowych, a nawet reklam wyświetlanych w wyszukiwarce czy na stronach internetowych. Użytkownicy Internetu cierpią dziś na tzw. ślepotę banerową, która jest efektem bombardowania ich niedopasowanymi reklamami. Poza tym wciąż nie wszystkie grupy społeczne to aktywni Internauci. Tradycyjne przesyłki pocztowe są więc tym, co może rzeczywiście przykuć uwagę odbiorcy.

Reklamy direct mail skupiają na sobie uwagę adresata zarówno przez personalizację – zwrócenie się bezpośrednio do odbiorcy, jak również przez zmysł wzroku i dotyku już w momencie wyciągnięcia przesyłki ze skrzynki, pogłębiając doświadczenia po jej otwarciu. Poza tym direct mail pozwala na dołączenie np. próbek, które mogą pobudzać kolejne zmysły – węch, a nawet smak!

Warto mieć na uwadze, że już sama forma listu / przesyłki pocztowej niejako zmusza odbiorcę do zapoznania się z nią – wymaga skupienia, zatrzymania się na chwilę.

Direct mail w UNOBRAND

W naszej firmie zamówicie Państwo dowolne materiały, które mogą być rozsyłane w niniejszej formie promocji Waszej marki lub usług.

Na co mogą Państwo liczyć?

  • Fachowe doradztwo w zakresie wykonawstwa kampanii direct mail.
  • Wysoka jakość druku oraz zastosowanych materiałów.
  • Precyzja wykonania każdego elementu kampanii – od broszury po spersonalizowaną kopertę np. z logo Państwa firmy.
  • Możliwość dodania do przesyłek dowolnych insertów – zdrapek, plastikowych kart, katalogów itp.
  • Możliwość estetycznego zafoliowania przesyłki zamiast klasycznej koperty.
  • Doręczenie przesyłek do adresatów, którzy mogą być realnie zainteresowani Państwa ofertą.

W przypadku kampanii direct mail ogranicza Państwa tylko wyobraźnia! Nie ma tu limitu znaków. Nie muszą Państwo skupiać się na wykorzystaniu jedynie treści czy grafiki. Marketing bezpośredni wykorzystujący tradycyjną pocztę to możliwość uzupełnienia zwykłego contentu o różnorodne dodatki, jak również kody QR czy adresy stron internetowych, łącząc tym samym kilka kampanii reklamowych.